enfinstabos

Stressig fredag

Kategori: Allmänt

Idag så hade jag beställt väckning till kl. 12:00 eftersom jag skulle på en läkarkontroll (sk nattundersökning). Så en timme senare befann jag mig där och allt var bra. Det känns ju bra.
Sedan åkte vi till biblioteket i Timrå och lånade hem böcker för att ha under sommaren. Det här blev vad jag lånade:
Efter det så blev det så att jag åkte och tvättade bilen och Anki väntade hos mamma. Därefter handlade vi åt henne och hon bjöd även på fika.
Efter detta så blev det Birsta och inhandling av nya sommarkläder.
Vi tog en sväng till bolaget också innan Maxi och mathandling.Stressade hem för att se matchen mellan Ukraina - Frankrike, men den blev uppskjuten ca en timme pga oväder så det var ju onödigt att stressa. :-)
Unnar mig en sån här till matchen ikväll mellan Sverige - England.
I morgon väntar ett träningspass igen. Skönt.
Ute är det ganska så blått och 14,9 grader.
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: