enfinstabos

Tårta och pizza

Kategori: Allmänt

Klockradion lät i morse vilket jag inte är van numera. Skulle upp tidigt eftersom jag skulle in och göra en besiktning utav lacken och lackskyddet som gjordes när vi köpte bilen. Det blev godkänt.
 
Sedan hem och fika och läsa då det inte blev något bad idag. Det har varit varmt hela dagen, men mycket moln av och till. Mitt på dagen åkte vi till Lotta och käkade tårta och smörgåstårta eftersom hon fyllde år.
 
Efter detta så åkte jag, Anki och Sandra till mamma och Margith (som är här på besök). Vi satt och surrade ett tag innan vi bestämde oss för att gå ut och käka en pizza. Efter pizzan åter till mamma för att dricka kaffe. Surrade ett tag till innan vi åkte hem.
 
Väl hemma så gick Anki och jag på en promenad på ett par km. Nu blir det lite OS - fotboll med de svenska damerna.
 
Ute droppar det lite lätt just nu och det är 19,7 grader.
 
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: