enfinstabos

Söndag och måndag

Kategori: Allmänt

Under gårdagen så slog jag aldrig igång datorn, därav inget inlägg från mig.
 
Söndagen bestod av ett riktigt varmt (ca 26 grader) väder, så Anki, Sandra och jag åkte ut på Tranviken och badade. I vattnet var det 20-21 grader så det var skönt. Väl hemma så blev det en stund i tvättstugan.
 
Idag måndag så regnade det när vi vaknade. Efter att vi fikat så åkte vi på Ikea och bytte våra nya sängmadrasser till ännu nyare, vi hade nämligen svårt att sova i de andra. Bara att hoppas att de här blir bra. Efter det så hämtade vi mamma och Margith och åkte till Birsta för att strosa lite och fika där.
 
Väl hemma igen så packade jag väskan för ett träningspass och nu är jag nyäten och nöjd. :-)
 
Graderna nu är 20,0 och det är blått på himlen.
 
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: