enfinstabos

Slappa med sport

Kategori: Allmänt

När jag gick hem i morse kändes det som höst. Blåsigt och 10 - 11 grader...
 
Efter att jag vaknat vid 12 - tiden så tog jag lite fika och slog på tv´n för att se på lite friidrotts - EM. Det känns skönt att kliva upp och vakna till framför tv - apparaten när det ändå inte är något hejdundrande väder ute.
 
Pratade med morsan och påminde henne om tvättstugan. Fick även ett sms från Sandra om att hon ska på arbetsintervju på fredag. Kul och jag håller alla tummar.
 
 
Tydligen så har Patrik fått en handledare på af nu. Äntligen...hoppas att det ger något också.
 
Nu så väntar jag bara på att Anki ska komma hem från affären och sedan blir det mera EM och sedan ikväll blir det fotbolls - EM. Semi mellan Portugal - Spanien...heja Spanien !
 
Solen lyser och det är 18,0 grader.
 
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: