enfinstabos

Onsdag + torsdag

Kategori: Allmänt

Igår (onsdag) orkade jag inte starta datorn på hela dagen...
Vaknade redan 10:45 och kunde inte somna om. Efter fikat så åkte jag iväg och tvättade bilen, hämtade böcker till Anki och handlade lite åt morsan. Såsade på soffan mest hela dagen. Vädret var bra, något blåsigt och 16-17 grader.
Idag (torsdag) så vaknade jag hyfsat tidigt igen, men kände mig utvilad ändå. Fikade och satt mig och njöt på balkongen.
När Anki kom hem så tog vi en promenad till Birsta och Ikea...
...och på Ikea blev det sommarbuffé.
Sedan var det bara att promenera hem igen och nu sitter vi bara och väntar på att gå ner på jobbet för att köra ett träningspass. Efter det är det bara att lägga sig i soffan och titta på fotboll.
Soligt, lite blåsigt och 19,8 grader är det nu.
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: