enfinstabos

Varma, sköna sommarnätter !

Kategori: Allmänt

Okej, jag var ironisk när jag skrev rubriken.
 
Men det är väl nu man ska kunna sitta ute på kvällar och nätter med goda vänner, ta sig ett nattligt bad eller bara sitta på balkongen och må bra ? Vädret har inte direkt bjudit in till detta, då det på nätterna är mellan 8-12 grader ! Vi är faktiskt inne i juli nu...
 
I morse när jag gick hem var det soligt och fint, vid 13 - tiden drog det in ett riktigt oväder som dock inte varade allför länge. Nu är det blandat sol och moln.
 
Tanken idag var att jag skulle springa, men jag vaknade av att jag fick kramp i vaden och det vill inte riktigt släppa så jag får vänta till i morgon och går då ner till träningslokalen istället. Nu tror jag att jag ska äta och börja på en ny bok, sedan blir det lite tv-tittning innan jobbet inatt.
 
Sol, moln och 23,4 grader.
 
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: