enfinstabos

Sovmorgon !

Kategori: Allmänt

Sov länge idag och det passar ju bra med tanke på att ännu en nattvecka tar sin början. Ikväll så kanske jobbet får vänta ett par timmar eftersom EM - finalen i fotboll tar sin början samtidigt som jobbet.
 
Vad har jag gjort idag då ? Jag har tagit en promenad på ca 2,2 km (mer exakt kan jag inte vara då GPS:en valde att visa en annorlunda väg än den jag gått), jag har läst färdigt boken "Jag kommer sen..." och nu blir det lite friidrotts - EM på tv´n.
 
Sedan när Anki kommer hem så blir det tacos och då ska Patrik med sällskap dyka upp också.
 
Återstår fotbollen och jobb därefter. Två veckor kvar till semester !
 
Vädret är lite varierande med sol och moln, ganska blåsigt också. Dock väldigt varmt...24,9 grader.
 
/Vi hörs
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: