enfinstabos

En onödig film

Kategori: Böcker,film och musik

"The Stig - Helmer story".
 
Jag förstår alla som vill se den iom att "man sett de andra filmerna med S-H". Jag hade samma åsikt, men efter att ha sett den så ställer jag mig frågan vad som var meningen med denna film ? Min åsikt är att den fyllde ingen funktion alls utom att eventuellt fylla på Lasse Åbergs plånbok. Tyvärr...
 
 
Efter sällskaps-, skid-, segel-, golf- och hälsoresor är Stig-Helmer nu tillbaka i The Stig-Helmer Story, en nostalgisk tidsresa till ungdomsåren. Stig-Helmer berättar för Ole om sin uppväxt på 1950-talet, om sitt maniska tågintresse, om kvällarna på Nalen, om sin korta banjokarriär, om plågoanden Biffen och om sitt bitterljuva möte med sin första stora kärlek, frälsningssoldaten Annika.
 
/Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: