enfinstabos

Fina dagar

Kategori: Allmänt

Äntligen har vi fått lite sol och värme. Skönt att se snön smälta, även om det inte går med raketfart.

Anki jobbar hela helgen, så då har jag tvättat, dammsugit och slöat. Mest slöat.

Jag har gått på en promenad nu på morgonen och tog några kort, bl.a ett på Sköns kyrka (likadant som häromdagen) där man ser skillnad på vädret nu och då.

                            

Tog även några kort på sprickor i vägen, dock inte alla. Det blir nog mycket lagning av vägar till sommaren, kan man hoppas iaf.

                              

Jag går även genom en gångtunnel och där har det klottrats(givetvis!). Ska det klottras, så ser det bättre ut om man försöker göra något snyggt av det. Här är två kort från samma tunnel.

                          

Nu ska jag snart ta något till lunch och invänta hockeymatchen på tv senare idag. Då kommer även Anki hem och då har hon med sig ett skrovmål från Finstakiosken. :-)

Jag har 9 grader på termometern just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: